Μία εβδομάδα διακοπές (όχι οι δικές μου... τις δικές μου σε λίγο...)

Το ημερολόγιο ενός “μ@λ@κ@α”. Μια εβδομάδα διακοπές.

images.jpg


Αγαπητό ημερολόγιο: Αυτή την εβδομάδα κάθε μέρα
ξυπνούσα και ετοιμαζόμουν για μια όμορφη καλοκαιρινή ημέρα. Το πρωϊνό
ξεκινάει με καφέ στο μπαλκόνι με θέα τη θάλασσα. Μετά από λίγο laptop
και μια ματιά στις ειδήσεις της ημέρας.

ΔΕΥΤΕΡΑ.
Ιερή ημέρα. Της Παναγίας. Διαβάζω… “Κάλεσαν τον Χατζημαρκάκη να
καταθέσει στεφάνι στη Παναγία του Σουμελά (!!!)” και σκέφτομαι, μα είναι
καλά οι άνθρωποι; Μετά διαβάζω για βουλευτές της Βρετανίας να
παροτρύνουν τον κόσμο να μην παίρνει Ελληνικά χαρτονομίσματα!! Μετά
διάβασα για ένα υπέρ-όπλο Ελλήνων επιστημόνων (ραντάρ), το οποίο
περιέργως πως…παραμένει στα αζήτητα αφού πρώτα το εκθείασαν όλοι οι
προηγούμενοι Υπουργοί και αρχηγοί όπλων. Αγαπητό μου ημερολόγιο, αισθάνθηκα πολύ μαλάκας, για αυτό έκλεισα το laptop και πήγα για περπάτημα.

ΤΡΙΤΗ. Καινούργια
μέρα, νέες ελπίδες. Διαβάζω….”Η Κωνσταντινούπολη υποψήφια πόλη για τους
Ολυμπιακούς αγώνες του 2020″ και σκέφτηκα ότι θα είμαστε μαλάκες αν
δώσουμε την φλόγα στους καταπατητές και άρπαγες της Κύπρου. Μετά είδα
ότι οι άλλες πόλεις που διεκδικούν είναι η Μαδρίτη και η Ρώμη και
σκέφτηκα ότι μάλλον κάνουν χιούμορ, εκτός αν κατεβαίνουν για να “καούν”
υπέρ άλλης υποψηφιότητας. Αλλάζω και διαβάζω ότι ενώ ο ΓΑΠ κάνει κανώ, η
Τουρκία έκλεισε συμφωνία με την Hyundai για παραγωγή
400.000 μοντέλων ετησίως, και ότι οι πρόεδροι των ομάδων (ακόμα και της
πρωταθλήτρια) μπήκαν φυλακή. Επίσης ότι στη Νιγηρία οι εμπλεκόμενοι στο
εκει σκάνδαλο Siemens μπήκαν όλοι φυλακή!!! Αγαπητό μου ημερολόγιο, αισθάνθηκα πολύ μαλάκας, για αυτό έκλεισα και πήγα για μπάνιο.

ΤΕΤΑΡΤΗ.
Ξύπνησα με ελπίδα. Ανοίγω και -ευτυχώς που είναι δίπλα- φεύγω για το
παρακείμενο κέντρο υγείας για να μου πάρουν την πίεση…Διαβάζω “Ο δήμος
Γλυφάδας καταπατά τα καμένα του Υμηττού με το πρόσχημα της κατασκευής
νεκροταφείου” και σκέφτομαι, αυτό θα πει ΠΑΣΟΚ και στην τοπική
αυτοδιοίκηση. Μετά διαβάζω και φρικάρω..”Πρωτοσέλιδος διασυρμός της
χώρας μου. Η La Liberte επιβεβαιώνει τις αποκαλύψεις για την εταιρεία
του Ανδρέα Α. Παπανδρέου στην Ελβετία” Την ίδια ώρα τα ΜΜΕ κάνουν την
πάπια και ο ΓΑΠ συνεχίζει με το κανώ και το ποδήλατο. Αγαπητό μου
ημερολόγιο, αισθάνθηκα πολύ μαλάκας, και ευτυχώς δίπλα έχει τα Γεράνεια και έτσι “πήρα” τα βουνά.

ΠΕΜΠΤΗ.
Ξύπνησα με το χαμόγελο του ηλίθιου, αυτού που όλοι τον έχουν για μαλάκα
και αυτός δεν κάνει τίποτα για να το αλλάξει. Ευτυχώς σκέφτηκα δεν
είμαι μόνος. Είναι και άλλα 10 εκατ. σαν και εμένα. Ήμουν σίγουρος ότι
θα δω κάτι ευχάριστο σήμερα. Ανοίγω και διαβάζω…50.000 προσλήψεις. ΧΑ να
το ευχάριστο. Και συνεχίζω “μέσω ΜΚΟ, οι οποίες θα κάνουν τις
προσλήψεις και θα πάρουν 5% προμήθεια”. Αισθάνθηκα ναυτία από τις
πρακτικές του ΠΑΣΟΚ. Ευτυχώς με είχαν προειδοποιήσει από το κέντρο
υγείας την Τετάρτη και έτσι είχα προμηθευτεί χάπια για καρδιακό και
εγκεφαλικό. Κρόσια τα νεύρα μου. Αλλάζω και διαβάζω. Η Αμερική
υποβαθμίζεται από οίκους αξιολόγησης. Έλα Παναγιά μου. Βρήκαν και άλλους
τρόπους για να κερδίσουν εις βάρος των κορόϊδων. Δεν μπορεί κάτι καλό
θα βρώ ψυθιρίζω στον εαυτό μου (ενώ ο γιός μου έχει αρχίσει και κάνει το
σταυρό του). Αλλάζω και διαβάζω…”αποποινικοποίηση για τα μαλακά
ναρκωτικά”…..Προς στιγμήν σκέφτηκα ότι ευκαιρία είναι να γεμίζω κάτι
ζαρτινιέρες που έχω στο μπαλκόνι και να ταβλιαστώ για να σταματήσω να
υποφέρω με αυτά που διαβάζω (και αυτοί άλλωστε για αυτό τα
απελευθέρωσαν), αλλά μετά είδα πάλι τον γιο μου να με κοιτάει και
συνήλθα. Μετά το συνέδεσα. Στη φυλακή και όσοι χρωστάνε 500 ευρώ στο
δημόσιο. Α χα. Πρέπει να κάνουν χώρο για αυτό θα βγάλουν έξω τους
πρεζάκηδες και τους εμπόρους. Αγαπητό μου ημερολόγιο,αισθάνθηκα υπερβολικά πολύ μαλάκαςκαι αφού έβαλα τα ακουστικά της μουσικής, κλείστηκα στο δωμάτιο για το υπόλοιπο της ημέρας.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.
Με βαριά καρδιά ξύπνησα. Στην αρχή σκέφτηκα να μείνω στο κρεβάτι και να
μην κάνω τίποτα όλη ημέρα. Μετά σκέφτηκα για το παράδειγμα που θα έδινα
στο παιδί μου και έτσι σηκώθηκα. Ανοίγω και διαβάζω…”Παιδεία για γέλια.
Σχολεία κλειστά πριν ανοίξουν. Έφυγαν 6.000 καθηγητές και θα
αναπληρωθούν με 600. Αντί βιβλία φωτοτυπίες. Οι βάσεις δεν ξέρουν που
πάνε και τι θέλουν και τα αποτελέσματα δεν βγαίνουν”. Έφριξα. Είπα δεν
μπορεί να αισθάνομαι μόνο εγώ μαλάκας. Κάτι πρέπει να γίνει. Παίρνω ότι
χάπια βρίσκω για να αποφύγω το μοιραίο και συνεχίζω. “Οι Φιλανδοί ζητούν
εγγυήσεις και ο Μπένι τις δίνει”. ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ; Πόσο μαλάκας
πρέπει να αισθανθώ πια. Δηλαδή η Φιλανδία θεωρεί επισήμως την χώρα μας και την κυβέρνηση της αναξιόπιστες, όπως
και τις περίφημες συμβάσεις στήριξης και διαβεβαιώσεις των εταίρων που
μας πλάσαραν μαζί με τα αποποινικοποιημένα ναρκωτικά. Και σαν να μην
φτάνει αυτό. Έρχεται ο υπουργός Μπένι και με την υπογραφή της σύμβασης
επιβεβαιώνει την αναξιοπιστία της κυβέρνησης, της ευρώπης και της χώρας.
Αν αυτό δεν είναι η τελευταία απόδειξη αυτοεξευτιλισμού της Ελλάδας,
τότε ποιά είναι; Και μετά διαβάζω ότι αφού έχουμε απαγορεύσει το
κάπνισμα 100 φορές, και αφού έχουν κλείσει άπειρες επιχειρήσεις, ξαφνικά
η κυβέρνηση καταλαβαίνει ότι είναι ανίκανη να το εφαρμόσει για να
προστατέψει την δημόσια υγεία, και αντ’αυτού βγάζει “καπνόσημο” ήτοι
τέλος για να επιτρέπεται να καπνίζεις. Αγαπητό μου ημερολόγιο
αισθάνθηκα απίστευτος μαλάκας και πήγα για ύπνο αφήνοντας σημείωμα να
μην με ενοχλήσει κανείς για το υπόλοιπο των διακοπών.


Ούτως ή άλλως θα πρέπει να ανακτήσω δυνάμεις και να είμαι ήρεμος από
Δευτέρα. Γιατί από Δευτέρα ίσως να μην έχω πια δουλειά, ενώ όντας
άνεργος θα συνεχίσουν να με φορολογούν. Αλλά αγαπητό μου
ημερολόγιο, αποφάσισα να σταματήσω να αισθάνομαι τόσο μαλάκας πια.
Αποφάσισα ότι ακόμα και μόνος μου θα ξεκινήσω να κάνω κάτι για να μην
αισθάνομαι πια τόσο μαλάκας.
Αποφάσισα ότι όλες οι χούντες πέφτουν με αγώνα. Με μεγάλο αγώνα.

Αποφάσισα να κάνω σαφές ότι αυτά που θέλουν να ξεπουλήσουν δεν είναι
ούτε συνταγματικά, ούτε νομικά δικά τους για να τα διαπραγματεύονται.
Είναι δικά μας. Είναι καιρός λοιπόν να ανιστρέψω το αίσθημα του μαλάκα. Και θα ξεκινήσω νωρίς νωρίς από το Σύνταγμα.

Loutraki One