Όταν δεν εκτιμούμε και δεν σεβόμαστε αυτό που έχουμε...

Πριν από λίγες μέρες βρέθηκα με μία παρέα μουσικών που μαζευόμαστε κάθε Τρίτη βράδυ σε ένα στέκι υποτίθεται "προοδευτικού" χώρου και παίξαμε (φυσικά δωρεάν) αντί για πρόβα στο στέκι που είναι σε στύλ καφενείου ή καφετέριας ή μπαράκι ή πεστε το όπως θέλετε...

Είμαστε ένα βιολί, ένα κανονάκι, ένα ούτι και εγώ κιθάρα. Παίζουμε σμυρνέϊκα κυρίως και παραδοσιακά.
Αυτό που συνέβη σε αυτή την "μίνι" εμφάνισή μας ήταν ότι ελάχιστοι καθόντουσαν με σχετική ησυχία να ακούσουν και οι περισσότεροι είτε συζητούσαν μεγαλόφωνα είτε ορισμένες φορές "κανιβαλίζανε" αφού δίπλα μας στο τραπέζι γελούσαν σε σημείο να σκεπάζουν τη μουσική.

Στο τέλος ένας από τη διπλανή παρέα που μου μίλησε τον είπα ότι ΔΕΝ εκτιμούμε αυτό που έχουμε και ΔΕΝ σεβόμαστε ούτε αυτό που ακούμε ούτε αυτόν που παίζει τη μουσική. Εάν ήμασταν στο εξωτερικό σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ χώρα με σιγή θα κάθονταν και θα μας άκουγαν. Το ίδιο εάν εδώ ήταν ξένοι οι πελάτες θα έκαναν σιγή να μας ακούσουν και ας μην καταλαβαίνανε ούτε λέξη. Μου είπε ότι εάν παίζανε ξένοι μάλλον το ίδιο θα γινότανε δηλ. θα κάθονταν και θα μας άκουγαν με ησυχία ενώ τώρα σου λέει "έλα μωρέ έλληνες είναι ντάξει να'ούμε...". Επίσης μου είπε ότι εάν πλήρωναν (και μάλιστα ακριβούτσικα) θα κάθονταν ήσυχα γιατί σου λέει πληρώσαμε.
Του απήντησα ότι το τελευταίο για την πληρωμή ΔΕΝ ισχύει γιατί έχω δουλέψει πολλά χρόνια σε μουσική ταβέρνα που έρχονταν και πλήρωναν αλλά δυστυχώς πάλι "κανιβαλίζανε" και φυσικά ΔΕΝ ακούγανε.

Ο λόγος είναι γιατί ως λαό μας κάνανε να μην εκτιμούμε αυτό που έχουμε και να μην σεβόμαστε σχεδόν τίποτα. Αυτό που πολλοί λένε μας έκαναν "κωλοέλληνες".
Το ερώτημα είναι ΠΟΙΟΙ μας έκαναν;
Μα φυσικά τα γνωστά ΜΜΕ δηλ. η τηλεόραση και κατά δεύτερο λόγο το ραδιόφωνο.
Μπορείτε να μου πείτε πόσες ώρες ΟΧΙ την ημέρα αλλά την εβδομάδα ΠΑΙΖΟΥΝ τα κωλο-κάναλα της tv παραδοσιακή - τοπική - ρεμπέτικη ή/και έντεχνη μουσική;;;

Στη γειτονική Τουρκία που τους κοροϊδεύουμε ΟΛΑ τα κανάλια κρατικά-ιδιωτικά παίζουν την ΗΜΕΡΑ πάνω από 4-5 ώρες την δική τους μουσική. Πως θέλετε ο νέος να ακούσει αυτή τη μουσική όταν κάθε μέρα του σερβίρουν σκατά;;;
Τα ίδια ισχύουν και για το ραδιόφωνο.

Τώρα για τον σεβασμό. Πείτε μου πόσες φορές έχετε μπεί σε αστικό λεωφορείο και έχετε δεί να στρογγυλοκάθονται ΦΟΙΤΗΤΕΣ ή/και ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ που σημειωτέον κόβουν ΜΙΣΟ εισιτήριο και ΥΠΕΡΗΛΙΚΕΣ δίπλα τους να είναι όρθιοι. Εγώ τουλάχιστον έχω δεί ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ φορές να μην πω ΧΙΛΙΑΔΕΣ. Και αυτό κάτι λέει...Τώρα για το τι φταίει και ποιός φταίει ίσως ασχοληθούμε σε ένα άλλο post...

Για να φτιάξω και λίγο τη διάθεση σας δίνω το τελευταίο κομμάτι που παίξαμε την Τρίτη στη "μινι" live εμφάνισή μας...

ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΩ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ...(αφιερωμένο φυσικά στις γυναίκες μας)