Φοβάμαι την πείνα Θέε μου...

Συγκλονιστική φωτογραφία

Ολυμπία καλημέρα
Χτες πήγα στο Σύνταγμα στην συγκέντρωση του ΠΑΜΕ.
Ήμουν εκει γύρω στις 7 παρά τέταρτο.
Η πρώτη εικόνα που αντικρυσα και με καθήλωσε ήταν αυτή που σου στέλνω.
Μια γυναίκα που μου θύμισε τη μάνα μου , κάπου γύρω στα 55-60 της χρόνια, με το ένα χέρι σηκωμένο ψηλά κρατώντας το μικρό πλακάτ της φωτογραφία και με το άλλο να σφουγγίζει τα μάτια που έτρεχαν…
Nτράπηκα να την φωτογραφήσω κατά πρόσωπο…

Για χάρη (και) αυτή τής γυναίκας χτές το βράδυ πέταξα στα σκουπίδια το πολυεκκαθαριστικό της Εφορίας.
Σκοτώνουν τα παιδιά και τους γονιούς μας , ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ.

ΝΟΝ PASSARAN !!!

Μisha

*Aν θέλεις βάλε την φωτογραφία μαζί με το κειμενάκι ή όπως εσυ κρίνεις.
Την αγάπη, τις ευχαριστίες μου για τον τιτάνιο αγώνα σου μαζί με τις ευχες μου για καλή δύναμη!