Ντροπή και αίσχος στον ΟΑΣΘ ...


[από edromos.gr ]

Επιβαρύνουν τους πολίτες για να κερδίσουν οι μέτοχοι του ΟΑΣΘ


Την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε δύο σημαντικές εξελίξεις στον μακροχρόνιο αγώνα που έχουν ξεκινήσει οι Επιβάτες Θεσσαλονίκης, ενάντια στις αυξήσεις της τιμής των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ, αλλά και για την ικανοποίηση μιας σειράς αιτημάτων (δωρεάν μετακινήσεις για ανέργους, φοιτητές, μαθητές και εργαζομένους που πηγαίνουν ή επιστρέφουν στην εργασία τους).
Πρώτον, στο ΦΕΚ Β406/16/03/2011 δημοσιοποιήθηκε η κυβερνητική απόφαση της 22/02/2011, την οποία υπογράφουν οι κ. Φ. Σαχινίδης και Δ. Ρέππας, που περιλαμβάνει τον προϋπολογισμό του ΟΑΣΘ για την τρέχουσα χρήση. Για πρώτη φορά, από το 2000, και κατά παράβαση των όσων προβλέπει ο Ν. 2898/2001 (που ρυθμίζει τους όρους συνεργασίας ΟΑΣΘ και Ελληνικού Δημοσίου) και της κυβερνητικής προπαγάνδας για «διαύγεια παντού», αποκρύπτονται τα αναλυτικά μεγέθη για τις δαπάνες του ΟΑΣΘ, προφανώς για να μην ενημερωθούν οι πολίτες της Θεσσαλονίκης. Παρά την καλά οργανωμένη συγκάλυψη των οικονομικών μεγεθών του ΟΑΣΘ (μη δημοσιοποίηση ισολογισμών, μετοχολογίου κ.λπ.), από τη μερική δημοσιοποίηση των προϋπολογιστικών μεγεθών (βλ. σχετικό πίνακα) βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα ότι η αύξηση της τιμής των εισιτηρίων αποσκοπεί στη διαφύλαξη των κερδών των μετόχων και των προνομίων όσων εκμεταλλεύονται τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης.
Με την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων «επιτυγχάνεται» η αύξηση των εσόδων κατά 9 εκατομμύρια ευρώ και η αντίστοιχη μείωση της κρατικής επιχορήγησης. Επιβαρύνουν, δηλαδή, τους εργαζόμενους και τις εργαζόμενες, τους συνταξιούχους, τους άνεργους, τους μετανάστες και τις μετανάστριες, τους μαθητές και φοιτητές (που είναι οι βασικοί χρήστες των αστικών συγκοινωνιών), προκειμένου να συνεχισθεί απρόσκοπτα η ληστρική τους εκμετάλλευση (οι δαπάνες, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και τα επιχειρηματικά κέρδη, παραμένουν αμετάβλητες).
Δεύτερον, στις 18/03, η διοίκηση του συνδικάτου των εργαζομένων του ΟΑΣΘ έδωσε εντολή στους οδηγούς των λεωφορείων να τα ακινητοποιούν όταν σε αυτά παρεμβαίνουν οι Επιβάτες Θεσσαλονίκης. Την επόμενη μέρα είχαμε την πρώτη απόπειρα εφαρμογής της απόφασης, χωρίς όμως τα επιδιωκόμενα για αυτούς αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, οι υπόλοιποι επιβάτες οργίσθηκαν με τη στάση των οδηγών, προκλήθηκε κυκλοφοριακή συμφόρηση και αναγκάσθηκε να παρέμβει η Τροχαία και να απειλήσει τους οδηγούς ότι παρακωλύουν τη συγκοινωνία και θα υποστούν τις συνέπειες.
Η στάση της διοίκησης του συνδικάτου δεν μας εξέπληξε. Από την αρχή των κινητοποιήσεών μας και παρά τη συνάντηση που είχαμε με τον πρόεδρο του συνδικάτου, αρνήθηκαν, παρά τις επανειλημμένες προσκλήσεις μας, να συμμετέχουν στην κίνησή μας. Με την απόφαση που πήραν επέλεξαν λάθος στρατόπεδο και αυτό θα φανεί, δυστυχώς για αυτούς, πολύ γρήγορα…
Στη συνέλευση της κίνησης Επιβάτες Θεσσαλονίκης, που έγινε στις 23/03, επιβεβαιώθηκε για μια ακόμη φορά, η βούλησή μας να συνεχίσουμε ακόμη πιο δυνατά, ακόμη πιο οργανωμένα τον αγώνα μας για αστικές συγκοινωνίες που θα εξυπηρετούν τις ανάγκες των κατοίκων της Θεσσαλονίκης και όχι τα συμφέροντα μιας ελάχιστης μειοψηφίας.
Γιώργος Τοζίδης
Να προσθέσω ότι:


1. ΟΛΟΙ οι βουλευτές των δύο μεγάλων κομμάτων στη Θεσ/νίκη έχουν μετοχές στον ΟΑΣΘ και ΦΥΣΙΚΑ επιζητούν ΚΕΡΔΗ...


2. Ο ΟΑΣΘ έσυρε στα δικαστήρια επίτηδες το ΜΕΤΡΟ Θεσ/νίκης για να μην γίνουν δύο γραμμές του μετρό και να πάρει ΤΖΑΜΠΑ ο ΟΑΣΘ 30% των μετοχών από το Μετρό της Θεσ/νίκης...


ΞΥΠΝΑΤΕ Κόσμεεεεεεεεεεεε....!!!!!!!


1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτά που έχουν γραφτεί για τους Βουλευτές και το Μετρό είναι τουλάχιστον βλακείες και γελοιότητες. Αυτός που τα έγραψε η δεν ξέρει τι του γίνεται ή τα έγραψε εκ του πονηρού. ΚΑΝΕΝΑΣ μα ΚΑΝΕΝΑΣ βουλευτής δεν έχει μετοχές στον ΟΑΣΘ. Οι μικρομέτοχοι (γιατί μόνον τέτοιοι αναγκαστικά υπάρχουν «ως εκ του ΝΟΜΟΥ» ΟΡΙΖΕΤΑΙ, είναι περίπου 1550 και είναι άνθρωποι της διπλανής πόρτας. Οποιος θέλει μπορεί να γίνει μέτοχος αρκεί να είναι αυτοκινητιστής. Όσο για το ΜΕΤΡΟ ο ΟΑΣΘ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΠΟΤΕ με την υπόθεση αυτή δικαστικά. Αντίθετα συνεργάζεται καθημερινά με τους ανθρώπους του ΜΕΤΡΟ, για την δημιουργία του νέου αστικού συγκοινωνιακού χάρτη της πόλης και για την εξεύρεση των καλυτέρων λύσεων σε στάσεις και δρομολόγια για το επιβατικό κοινό, στα πλαίσια της άμεσης μελλοντικής συνύπαρξης των δύο συγκοινωνιακών φορέων στην πόλη μας με σαφώς διακριτούς ρόλους.
Σταματήστε τις ηλιθιότητες οι άσχετοι και οι πονηροί όταν γράφεται κάτι χωρίς τεκμηρίωση να ξέρετε ότι γίνεστε γελοίοι.