Αν δεν είσαι και ο Πασάς τότε να ΜΗΝ μιλάς...

Εχει πεσει δυστυχως στην αντιληψη μου τελευταια απο τα ραδια περισσοτερο, για ολη αυτη τη συζητηση και κριτικη προς τη Διοικηση του Ηρακλη, μια "αμυντικη" νοοτροπια του στυλ: Εαν θέλετε να κάνετε κριτική στον Ρέμο τότε παρτε την Προεδρια εσεις και καντε τον Προεδρο να δουμε πως θα τα πατε και τι θα κανετε.

Εχω να πω προς αυτη τη νοοτροπια οτι ετσι οδηγουμαστε καθαρα σε μια "φασιστικου" τυπου αντιληψη για ολες τις αποψεις οποιουδήποτε που παραπεμπουν δυστυχως σε αλλες εποχες.

Δηλαδη εαν κανουμε κριτικη για την οικονομια και τα οικονομικα πρεπει για να μιλησουμε να γινουμε Υπουργειο Οικονομιας και Οικονομικων ;;;

Για να μιλησουμε για τους εργατες δηλ. πρεπει να ειμαστε εργατες και εμεις ; τοτε και ο Μαρξ και πολλοι αλλοι οικονομολογοι ΚΑΚΩΣ μιλησαν για την οικονομια και για τους εργατες αφου ΟΥΤΕ υπουργοι ηταν ΟΥΤΕ και εργατες...

Τοτε δεν πρεπει να μιλαμε για τιποτα παρα μονο για αυτο που ειμαστε. Π.χ. ειμαι ξυλουργος θα μιλαω μονο για τα ξυλα και τους εργατες ξυλου, για ΤΙΠΟΤΑ αλλο...(!!!)

Αυτη η αντιληψη οδηγει ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ στον φασισμο και στη φιμωση του κοσμου γιατι ΑΝ ΔΕΝ ειστε σας αυτους που κρινετε ΝΑ ΜΗΝ μιλατε !!!

Λυπάμαι γιατι υπαρχουν ακομα τετοιοι ανθρωποι που υποστηριζουν αυτη την αντιληψη γιατι ειναι ΒΑΘΕΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ και κοιμουνται τον ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ.

Εαν δεν βριζεις και εαν δεν θιγεις την προσωπικοτητα και τα προσωπικα δεδομενα του αλλου εισαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ να εκφρασεις την ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αποψη και γνωμη εχεις για οποιοδήποτε ΔΗΜΟΣΙΟ προσωπο. Εγω αυτο εχω να πω. Για τους υπολοιπους ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ...