Υπάρχει όμως και η άλλη Ολλανδία...

Διαβάστε τα παρακάτω δύο μηνύματα και θα καταλάβετε...

------------------------------------------------------

1 . συγνωμη αν εγραψα κατι κακο για σενα (για σας αν το προτιματε ετσι )

2. ειμαι απο τη λαμια , 51 ετων ,ζω στα χανια απο το 1993 και οχι καπου ολλανδια

3. δουλευω σερβιτορος 42 χροννια , ναι απο 9 ετων , κυριως με τουριστες και γνωριζω την κουλτουρα τους πολυ καλα γιατι αρχισα ταξιδια στο εξωτερικο απο τα 16 μου .

4. παντα φωναζα για τα λαθη της χωρας μου, τοσο οσο παλια να ειχα κανει κρατητηριο για αυτο αλλα παντα στο εξωτερικο παρουσιαζα την ελλαδα σαν παραδεισο και εδω παντα δειχνω τα καλα της στους τουριστες και κρυβω τα πολλα κακα της με προσοχη .

5 . παντα ελεγα στους ελληνες τα λαθη μας με ενα απλο παραδειγμα ' ακολουθησε στην δανια μια bmw , θα μπει σε ενα ωραιο γκαραζ απο ενα αναλογο σπιτι , μετα ενα παλιο μικρο toyota θα παρκαρει στο δρομο ,ειναι ενος φοιτητη . στην ελλαδα η bmw τις μισες φορες θα παρκαρει κατω απο τιν τσιγκο που λεγαμε και ο ανδρας - μαγκας θα ειναι 35 χρονων και θα μενει με τη μανα του σε μια τρωγλη . εκανα παραπονα στο Α.Π.Θ. γιατι δεν παιρνει 3 χρονια η κορη μου εστια και μου ειπαν οτι εχει εστια ενα παιδι που παρκαρει ενα hummer jeep αξιας 150000 ευρω γιατι στην ελλαδα εισαι οτι δηλωσεις και ο πατερας του δηλωνει απορος.

η γυναικα μου ειναι ολλανδεζα , δουλευει στο ελληνικο δημοσιο και απο τα 1350 ο μισθος της πηγε 900 , νοσηλευτρια . επειδη στη χωρα της εχουν 4% ανεργια τις ηρθε περυσι ( περιοδος εκλογων εδω) ενα e-mail oτι οποτε και οπου θελει εχει δουλεια στον κλαδο της πρωτο μισθο 4800 μειον φορους περιπου 3700 ευρω καθαρα τον μηνα . σαν ελληνας , πονηρος τις ειπα να παρει 2 χροννια ανευ αποδοχων απο εδω να παει στη μανα της , να ειμαι μαζι της ολο τον χειμωνα και να ειναι 1 μηνα αδεια εδω το καλοκαιρι και να βγαλουμε 80000 σε δυο χρονια γιατι τωρα εδω ζοριζομαστε . μου απαντησε οτι μπορει αλλα αγαπα την ελλαδα και προτιμα να μην την αφησει στα δυσκολα και αλλα πολλα .

το βραδυ εκεινο πηγα στη δουλεια . ολοι οι συναδελφοι μου κατηγορουσαν τους βορειους αλλα ολοι τοτε λογου του φοβου της πτωχευσης ειχαν στειλει τα λεφτα τους στο εξωτερικο εκει στους βορειους .γυρισα σπιτι και ειπα στην γυναικα μου τα λιγα λεφτα μας (4000 ολα ) να τα στειλω νομιμα με εμβασμα στον παλιο λογαριασμομας στην ολλανδια . η απαντηση της ηταν οχι , τα λεφτα ολων πρεπει να μεινουν εδω να βοηθησουμε τη χωρα . τρελλαθηκα !

μου πηρε κατι λεπτα να καταλαβω οτι αυτη που μιλαγε δεν ηταν η γυναικα μου ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ Η ΓΝΩΜΗ ΕΝΟΣ ΟΛΛΑΝΔΟΥ ΜΕ ΠΑΙΔΕΙΑ , ΠΑΙΔΕΙΑ που αρχιζει απο το δημοτικο σε τελεια σχολεια , και τα μαθαινουν να αγαπουν την πατριδα τους ΟΧΙ ΤΗΝ ΠΑΡΤΙ ΤΟΥΣ , και μετα θυμηθηκα που πριν 27 χροννια ανοιξα το παραθυρο του αυτοκινητου να πεταξω κατι και δεν μου μιλαγε μια μερα επειδη λερωσα τη φυση .... 6. δεν ειμαι καλος στο pc σαν το γυιο μου, για να σου γραψω αυτο μου πηρε μιση ωρα αλλα ηθελα να καταλαβεις την γνωμη μου πανω σε αυτο .και παλι συγνωμη αν εγραψα κατι κακο . Σπυρος

========================================================

1. ναι , δεν ηξερα πως σβηνονται τα μυνηματα .

2. με τον λακη μιλαγα παλια γιατι ερχονταν στο μαγαζι που δουλευω , τωρα τα εχωσε προπερσι στους κρητικους και δεν ερχεται συχνα ,χαιροταν που του ελεγε η κορη μου οτι βλεπει αλ τσαντιρι - τοτε δεν το εβλεπε ανθρωπος- και ελεγε αυτο του δινει χαρα , να τον βλεπουν οι νεοι .

3. ...τρωει ομως ο σφακιανακης της διωξης ηλ. εγληματος λογω καταγωγης και μιλαμε , το αναφερω για να σου απαντησω για το''οι παιδεραστές, δεν βγήκανε από το ίδιο σύστημα εκπαίδευσης"" οτι απο αυτον εμαθα περυσι οτι εχουμε παραπανω ανωμαλους απο την ολλανδια που θεωρητικα ειναι πιο free ...,.η εκλησια που λεγαμε .

4.ηταν παντα καλοι απεναντι μας απλα τωρα απο το brain wash της τηλεορασης ναι μας κοροιδευουν αλλα μονο οι χωριατες αυτοι που ταξιδευουν λατρευουν την ελλαδα και την κουλτουρα μας .δεν ηταν ποτε σνομπ ουτε ειναι απεναντι μας , πιο πολυ σνομπ ειναι η ελληνιδα κοτα που παντρευτηκε εναν πλουσιο παρα αυτοι . αυτο που θαυμαζω στους βοριους ειναι το not show που εχουν , ξερεις ποσες φορες μου ειπαν δικοι μας '' ποσο κακομοιρης ειναι αυτος ?''δειχνοντας εναν τουριστα διπλα του και εγω να ξερω οτι ο τουριστας ειναι πρυτανης πανεπιστημιου π.χ.

5. δεν εχουμε σκοπο να φυγουμε και ενας απο τους πολλους λογους ειναι οτι για την επομενη δεκαετια το σπιτιμας ειναι πολυ ακριβο για να το αγορασει καποιος να πεις με τα λεφτα θα παρω ενα εκει , συν τα χαρατσια και παγια δεν αξιζει να μενεις αλλου και να πληρωνεις 5-6000 ευρω το χρονο για το σπιτι εδω . βασικα δεν μπορω το κρυο , αντεχω τη ζεστη ανετα , τωρα ειναι αργα για εξωτερικο αλλα ευτυχως αν και κατοικοι ελλαδος φροντισαμε οι γενες να γινουν ολλανδια ετσι τα παιδια εχουν 2 διαβατηρια , που σημαινει θα κανουν τα μαστερ τους εκει και ισως μεινουν γιατι θα εχουν σιγουρη δουλεια , δεν με χαλαει , ετσι ειμαι και εγω , οπου γης και πατρις , αρκει να ξερω οτι ειναι καλα . Ναι ειναι μονοκοματοι ανθρωποι αλλα δεν εχουν το αγχος του ελληνα , ισως γιατι εχουν οτι λειπει σε εμας , υποδειγματικη παιδεια και υγεια , σπουδες πληρωμενες απο το κρατος ΟΛΑ , υγεια που δεν πληρωνεις τιποτα .προνοητικοι πολυ , η πεθερα μου εχει ζαχαρο , τις στελνουν καθε 15 μερες μανικιουριστρια στο σπιτι της να κοψει τα νυχια απο τα ποδια της οχι επειδη την αγαπανε αλλα για το αυτονοητο : αν κοπει η θεραπεια της θα στοιχισει πολυ παραπανω ... τι να πω στη μανα μου .

6. δεν καθομαι ποτε με σταυρωμενα χερια αλλα απογοητευομαι συχνα . περυσι πηγα να κουρεψω το γκαζον και ο κηπος γυαλιζε παντου . μαζεψα 56 καλυκες απο καλασνικοφ , του γειτονα μου που καποτε με απειλησε με αυτο - και στα υποψιν μενω Γαλατα το χωριο του Μικη , προαστιο πια των χανιων και μεγαλο φιλετο του νομου , δεν μενω καπου απομακρα - τους πηγα στο αστυνομικο τμημα και με επιασε ο διοικητης να τους πεταξω ( τους καλυκες) γρηγορα γιατι νομοθετικα μπορει να βρω τομ μπελα μου ....τι να λεμε τωρα .

και μια και ειπα για το αστ. τμημα ακου και αυτο : ακρως πολιτικοποιημενη η γυναικα μου ηθελε παντα να ψηφιζει στη ελλαδα και δεν μπορει λογω ιθαγενειας . ενδιαφερθηκε να την παρει πριν 10 χροννια . μας λεει ο αστυνομικος 1500 ευρω ( ελλ. πατεντα για να τα κονομησουνε απο τους ρωσοποντιους ) και να χασει την δικη της υπηηκοοτητα .''ε , κα τι εγινε ?''λεει ο μπατσος .και του λεω " ακου τι εγινε , πες οτι αυριο η κυρια χωριζει με μενα , εχει δυο ανηλικα 10 και 7 ετων , παιρνει τις βαλιτσες της και γυρνα στη χωρα της , σαν μανα με δυο ανηλικα παιρνει αυτοματα χωρις να δουλευει για τα επομενα 12-15 χροννια βοηθημα περιπου 3.500 το μηνα , αυτο εγινε " και μου ειπε συγνωμη δεν το ηξερε .

Το παραδεχομαι , γρινιαζω , αλλα αν δεν το κανω με αυτα που ακουω θα τρελαθω . χθες που ετοιμαζουμαι το μαγαζι μου λεει ενας συναδελφος ελληναρας , οι ολλανδοι μαλακες μπλα μπλα , του λεω οτι περυσι ομως εστειλε ολα τα λεφτα του- και ηταν πολλα- ολλανδια και λουξεμβουργο , ενω εγω τα αφησα εδω και τον ρωταω αν τουλαχιστον τα επεστρεψε και μου απαντα "μαλακας εισαι?" , "επειδη και εκει μπορει να γινει καμμια στραβη τα εστειλα καπου σιγουρα Κινα και Βραζιλια" κοβεις φλεβες μετα Αθηνά η οχι . ?

ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ , ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ !