Εκπαιδευτικοί και περιστολή δαπανών και ένα πολύ καλό blog...

[from http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/ ]

Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με το άρθρο σας "ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΟΛΗ ΔΑΠΑΝΩΝ". Όμως  υποπέσατε στο σφάλμα της Γενίκευσης - ισοπέδωσης, αδικώντας έτσι πολλούς φιλότιμους συναδέλφους που παλεύουν κόντρα στην μιζέρια και την υποβάθμιση του Δημόσιου Σχολείου.

Αισθάνομαι μάλιστα και προσωπικά θιγμένος. Ρίξτε μια ματιά στο Ιστολόγιό μου και θα καταλάβετε τους λόγους.
Είμαι ένας από τους λίγους εκπαιδευτικούς που θέλησα να πάω " κόντρα στο ρεύμα" της Λούφας και της παραίτησης.
"Τόλμησα" να προσφύγω και στη Δικαιοσύνη, θέλοντας να συμπληρώνω το ωράριό μου στο σχολείο της οργανικής μου θέσης με μαθήματα Β΄Ανάθεσης όπως προβλέπει ο Νόμος.
Έχω θίξει πολλές φορές τα πάσης φύσεως "κακώς κείμενα" στέλνοντας επιστολές μου προς όλες τις κατευθύνσεις, υπηρεσιακά ή με ΦΑΞ ή mail.
Έχω υποβάλλει Αναφορές και  καταγγελίες παντού ακόμα και στον Εισαγγελέα και στον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης... 

Αποτέλεσμα της συνολικής μου προσπάθειας επί χρόνια, για βελτίωση - "κάθαρση" - εξυγίανση του σχολείου: ΜΗΔΕΝ !

 Μικρό μόνο δείγμα θα δείτε στη σελίδα "ΕΡΓΑΣΙΕΣ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ",

   (Αναθέσεις μαθημάτων και δικαστική απόφαση, Μόνιμοι καθηγητές με μειωμένο ωράριο εργασίας, Απόψεις για το Παρόν - Προτάσεις για το Μέλλον κ.τ.λ.)
  
          http://koinoniologos.blogspot.com/p/afora.html
         
   Το κακό βέβαια είναι ότι αγωνίζομαι μόνος μου... Υπάρχει κανείς εκεί έξω που να μη φοβάται να συγκρουστεί και να πιστεύει ότι στη ζωή πρέπει να αγωνίζεσαι και όχι να προσκυνάς ;...

Ας επικοινωνήσει μαζί μου.
  
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ