Επιστροφή μετά από καιρό...

Να λοιπόν που ξαναγράφω μετά από πολλές ημέρες απουσίας και όπως καταλάβατε ο λόγος ήταν φυσικά το πένθος και για τον Φρέντυ μας αλλά και για τη Ρίτα μας (το Ριτώπο μας)...
Έτσι λοιπόν για άλλη μία χρονιά (δίσεκτη) ή χρονιά της Ολυμπιάδας ήταν πολύ κακή για εμένα... το 2004 η Α... μου τώρα ο Φ... μου και η Ρ... μου, τι να πεις...

Αφορμή λοιπόν για να ξαναγράψω ήταν μία συναυλία μιάς από τις αγαπημένες τραγουδίστριες της Ρίτας μου η Νάνα Μούσχουρη, εδώ στη Σαλονίκη στις 24/6/2008.
Πήγαμε λοιπόν με την γυναίκα μου και πραγματικά απολαύσαμε την (ελπίζω να μην είναι) τελευταία συναυλία αυτής της πολύ μεγάλης τραγουδίστριας.
Σκεφθείτε ότι είναι κοντά στα 74 και τραγουδάει απίστευτα και μάλιστα με την καλή έννοια επαγγελματικά. Κατ' αρχήν δεν άρχισε με λόγια , βραβεύσεις κλπ. αλλά κατ'ευθείαν στο ψητό : στα τραγούδια ! κατά δεύτερον δεν έκανε διάλλειμα ! εάν έκανε (για να δουλέψουν τα κυλικεία) ο κόσμος και όλη η ατμόσφαιρα θα πάγωνε και πάπαλα...
Άφησε όλη την παρλαπίπα και λοιπές βραβεύσιες για το τέλος σωστότατα !!!

Ας έχει ο Θεός καλά την τρίτη σε πωλήσεις (μετά τον Elvis Presley και τους Beatles ) ελληνίδα μας και πραγματικά είναι παγκόσμιος πρεσβευτής της Ελλάδος στον κόσμο.