Από την ομιλία του Ιαβέρη στη Ερμούπολη.
Διαβάστε το, αξίζει.
(για τους λίγους που δεν γνωρίζουν, ο Ιαβέρης έτρεχε σε αγώνες (Ράλι Ακρόπολης..)
είναι επαγγελματίας οδηγός και έχει ιδρύσει Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης)
> 1) Ξέρετε με πόσα χιλιόμετρα έπεσε πάνω στην κολώνα της
> μπασκέτας ο μπασκετμπολίστας Μπόμπαν Γιάνκοβιτς; Ε;
> Με τέσσερα (4) χιλιόμετρα την ώρα. Και έμεινε ανάπηρος,
> παραπληγικός.
> Όταν λοιπόν το παιδί σας στέκεται λυμένο και όρθιο ανάμεσα
> στα δύο μπροστινά καθίσματα και φρενάρετε ή τρακάρετε με
> περισσότερα από 4 χ.α.ω., ξέρετε τί είναι πιθανό να γίνει;
> Και πόσο συχνά πάτε με 4 χ.α.ω.; Και πόσο συχνά ο απέναντί
> σας πάει επίσης με 4 χ.α.ω.;
>
> 2) Όταν ένα ΙΧ κινείται με 50 χ.α.ω. και τρακάρει σε σταθερό
> σημείο (κολώνα) ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσει ο επιβάτης
> που δε φοράει ζώνη στο ταμπλό; Με δύναμη 3 τόνων. Μπορείτε
> εσείς να σηκώσετε 3 τόνους; Ο Πύρρος Δήμας σηκώνει κάπου 240
> κιλά... Είμαστε λοιπόν τόσο ηλίθιοι; Ναι είμαστε. Αλλά αν
> ρωτήσεις γύρω σου, όλοι πιστεύουν ότι ξέρουν να "οδηγάνε".. Ρε
> δεν πάμε στο διάολο, λέω εγώ .
>
> 3) Όταν οι πίσω επιβάτες δε φοράνε ζώνη ασφαλείας (αλήθεια
> πόσοι από τους πίσω επιβάτες φοράνε ζώνη; ξέρετε με πόση
> δύναμη θα σκάσουν πάνω στους μπροστινούς; Τα ίδια, με 3
> τόνους. Ε, λοιπόν τί νόημα έχει να φοράει ο μπροστινός
> επιβάτης ζώνη ασφαλείας, άμα δε φοράει ο πίσω;
>
> 4) Όταν η μαμά κρατάει το αγγελούδι της στην αγκαλιά,
> καθισμένη στο μπροστινό κάθισμα, ξέρετε με πόση δύναμη θα το
> συνθλίψει πάνω στο ταμπλό, αν γίνει ατύχημα με μόλις 50
> χ.α.ω.; Ε, τώρα πια ξέρετε. Με 3 τόνους. Θα βάζατε το παιδί
> σας να το συνθλίψει ένα φορτηγό 3 τόνων; Όχι; Ε, γιατί το
> κρατάτε στην αγκαλιά; Και μη μου πείτε ότι θα το
> συγκρατήσετε...
>
> 5) Λέει ο Έλληνας που τα ξέρει... όλα: "Άμα δε φοράω κράνος,
> βλέπω καλύτερα και στο κάτω κάτω μόνο τον εαυτό μου βλάπτω".
> Αλήθεια; Κλαμένος και μυξωμένος, πέρα από αηδία είσαι και
> σκέτη τύφλα. Την τύφλα σου δε βλέπεις. Αλλά ας το δούμε και
> αλλιώς. Αν πηγαίνεις με 80 χ.α.ω και φας τη μέλισσα στη
> μούρη, δεν είναι πιθανό να προκαλέσεις ατύχημα; Και ποιός θα
> φταίει τότε; Βλέπεις λοιπόν που το κράνος δεν είναι μόνο
> "δική σου υπόθεση";
>
> 6) Έχετε δει κάποιους πιτσιρικάδες με φτιαγμένα παπιά που
> έχουν (για μόδα; δεν ξέρω) ημιφορεμένο το κράνος, δηλ. το
> ακουμπάνε μέχρι το μέτωπο, κάπως σαν την περικεφαλαία του
> Περικλή; Θα το έχετε δει, δε μπορεί. Το ξέρετε ότι είναι
> χειρότερο από το να μη φοράνε καθόλου κράνος; Κι αυτό γιατί
> το ακουμπισμένο σαν περικεφαλαία κράνος σε πιθανή πτώση
> μπορεί να τραυματίσει τον αυχένα και να είναι αυτό η αιτία
> που θα αφήσει τον αναβάτη ανάπηρο. Το ίδιο ισχύει και για
> αυτόν που φοράει μεν το κράνος του αλλά το έχει λυμένο.
> Άμα είσαι λοιπόν τόσο ανόητος και έχεις το κράνος για
> περικεφαλαία ή το έχεις λυμένο, καλύτερα χωρίς κράνος,
> τόνισε ο Ιαβέρης.
>
> 7) Ξέρετε ότι πολλοί γονείς προσπαθούν οι ίδιοι (εν αγνοία
> τους βέβαια) να στείλουν τα παιδιά τους στον τάφο; Δείτε πώς.
> Πραγματικό γεγονός σε ελληνικό νησί.
> Ο γιός συλλαμβάνεται μέσα στη νύχτα με μοτοσυκλέτα μεγάλου
> κυβισμού, χωρίς κράνος και χωρίς δίπλωμα από την αστυνομία.
> Οι αστυνομικοί παίρνουν μέσα στη νύχτα τηλέφωνο στο σπίτι του
> νεαρού και ειδοποιούν τους γονείς του. Το επόμενο πρωί
> πέφτουν από τον πατέρα τηλεφωνιές σε "παράγοντες" του τόπου
> και η κλήση σβήνεται και το θέμα είναι "λήξαν". Είναι όμως;
> Σε λίγο καιρό ο νεαρός σκοτώνεται με τη μηχανή χωρίς να
> φοράει κράνος. Τί έκανε ο πατέρας; Έδωσε το χείριστο
> παράδειγμα στο γιό του. Με τη στάση του τού είπε: "Δεν είναι
> κακό να οδηγούμε ενάντια στον ΚΟΚ, αρκεί να είμαστε σε θέση
> να μην τρώμε πρόστιμο και ποινές". Όταν ο πατέρας επιδεικνύει
> τη ... δύναμή του σβήνοντας την κλήση του γιού που οδηγεί
> χωρίς δίπλωμα, του "δείχνει" με ποιόν τρόπο πρέπει να
> πορεύεται στη ζωή. Γλύφοντας, παρακαλώντας και κοροϊδεύοντας
> τον ίδιο σου τον εαυτό και τους άλλους. Η παιδεία, επέμεινε ο
> Ιαβέρης, αποκτάται μέσα από το σπίτι. Το παράδειγμα των γονιών
> είναι το πιο ισχυρό παράδειγμα. Αλλά οι περισσότεροι γονείς
> είναι οι ίδιοι κάκιστα παραδείγματα.
>
> 8) Τί είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό; Το να
> αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να
> αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον;
> Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Δείτε γιατί:
> -Άμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος
> στα ποινικά δικαστήρια.
> -Άμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να
> σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις
> πρόστιμο 700 ευρώ. Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις
> μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΕΚΠΤΩΣΗ 50% και πληρώνεις
> 350 ευρώ.
> Άμα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή. Άμα πας να σκοτώσεις,
> πληρώνεις και με έκπτωση.
> Μη γελάτε, εμάς αφορούν αυτά.
>
> 9) Αλλά η ελληνική πολιτεία έχει μακρά θητεία στην υποκρισία.
> Τη μέρα που ψηφιζόταν ο νέος ΚΟΚ, ένα κανάλι την είχε στήσει
> στην είσοδο του γκαράζ της Βουλής. Σχεδόν κανένας βουλευτής
> δε φορούσε ζώνη.....
> Και πήγαιναν να ψηφίζουν για να πάει το πρόστιμο για τη ζώνη
> στα 350 ευρώ!
> Με έκπτωση 50%, αν πληρώσεις σε 10 μέρες, βεβαίως....
>
> 10) Να πάμε και στην Ελληνική Αστυνομία;
> Πόσες φορές έχετε δει αστυνομικό να φοράει ζώνη ασφαλείας
> στο περιπολικό; Μάλλον ποτέ ή σπάνια.
> Δηλ. αυτός που σου δίνει πρόστιμο για μη χρήση ζώνης είναι ο
> ίδιος παράνομος. Τί να λέμε τώρα;
>
> 11) Ας δούμε όμως και το θέμα της συνήθειας. Κάθε μέρα
> σκοτώνονται περίπου 3 άνθρωποι από τροχαίο. Πλήρης απάθεια.
> Το θεωρούμε σαν κάτι φυσικό.
> Όταν όμως σκοτώθηκαν 21 παιδιά στα Τέμπη, όλοι μιλούσαν για
> "εθνική τραγωδία". Μα αφού σε 7 μέρες θα έχουμε πάλι
> συμπληρώσει άλλους 21 νεκρούς σε τροχαία! Κάθε εβδομάδα 21
> άνθρωποι (νέοι ως επί το πλείστον) σκοτώνονται στους δρόμους.
> Αλλά είπαμε, το έχουμε ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ. Μόνο άμα είναι μαζεμένοι
> σε ένα τροχαίο 21 νεκροί ιδρώνει λίγο τ' αυτί μας. Αλλιώς,
> χεστήκαμε.
>
> 12) Αλλά ας το πάμε και παραπέρα. Πόσοι κάηκαν στις φωτιές
> της Πελοποννήσου το 2007; 80 άνθρωποι. Και πάλι ο κοιμισμένος
> στον καναπέ του Έλλην, ξύπνησε από το μόνιμο λήθαργό του και
> μίλησε για "εθνική τραγωδία". Οι 2.500 νεκροί κάθε χρόνο στα
> τροχαία τί είναι; Έχει διαφορά ένας άνθρωπος που καίγεται από
> έναν που σκοτώνεται σε τροχαίο; Για πείτε μου;
>
> Και κλείνει την κουβέντα στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου της
> Ερμούπολης ο Ιαβέρης, ζητώντας να μη χειροκροτήσουμε (γιατί
> τα χάλια μας δε θέλουν και χειροκρότημα) και ανακοινώνοντάς
> μας ένα ουσιαστικό και βαρύ σα σίδερο "Καληνύχτα σας".
>
6 σχόλια:
Ακούω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια...
Ναι,λοιπόν,είμαστε βλάκες,ηλίθιοι και άλλα τόσα κ.Ιαβέρη.
Προχωρούμε όσο πάμε και με βήμα ταχύτερο στο θάνατο,με όπλο το αυτοκίνητο ή τη μηχανή μας.Όλα ξεκινάνε από την πολιτεία,η οποία μας τιτλοφορεί ως ''οδηγούς'',δίνοντάς μας το δίπλωμα.Και μετά λέτε στους νέους να μην οδηγούν χωρίς δίπλωμα και να μην οδηγούν χωρίς δίπλωμα.Ανοησίες,όπως είναι σήμερα τα πράγματα,είτε το έχεις είτε όχι είναι το ίδιο πράγμα.Οι σχολές οδήγησης,υπάρχουν για να απασχολούν αυτούς που ΚΑΝΟΥΝ οτι μας μαθαίνουν την οδήγηση...
Φυσικά οι παρατηρήσεις μου δε τελειώνουν εδώ,αλλά θα περιμένω πρώτα το σχόλιό σας στα λεγόμενά μου για να αναρτήσω και τα υπόλοιπα
Ακούω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια από εσας κ.Ιαβέρη.Ναι,λοιπόν,είμαστε βλάκες,ηλίθιοι και όπως αλλιώς μας έχετε αποκαλέσει.Προχωρούμε με βήμα ταχύ προς το θάνατο,δίχως να λογαριάζουμε ούτε τους δικούς μας ανθρώπους,ούτε τον ίδιο μας τον εαυτό.μα πιο πολύ αυτούς.γιατί αυτοί είναι που θα καταλάβουν την απουσία μας.
Τίς πταεί?
Θ'αρχίσω με την κοινωνία,η οποία μας εφοδιάζει με το δίπλωμα,οτι δηλαδή ξέρουμε να οδηγάμε.Τη τύφλα μας ξέρουμε,τίποτε άλλο...
Και μετά λέτε όλοι εσείς,να μη παίρνουν οι νέοι τα αυτοκίνητα των γονιών τους χωρίς να έχουν δίπλωμα.Σας πληροφορώ,αν και δε νομίζω να μη το γνωρίζετε,πως είτε το έχουμε,είτε όχι είναι το ίδιο πράγμα.Οι σχολές οδήγησης που όσο πάνε και πληθαίνουν,υπάρχουν για να υπάρχουν και να απασχολούν τους δασκαλους οδήγησης.Τίποτα δε κάνουν.Πώς αλλιώς να εξηγήσει κανεις το οτι όσο πληθαίνουν οι σχολές οδήγησης,τόσο πληθαίνουν και τα τροχαία δυστυχήματα;...
Έχω κι άλλα να πω και να σας ρωτήση,αλλά πρώτα θα περιμένω να σχολιάσετε τα λεγόμενά μου
Τυχαία διάβασα το σχόλιο τού ΑΝΩΝΥΜΟΥ.
Συμπέρασμα: Μυαλό κουκούτσι. Αν είχε θα μιλούσε για επιβολή ποινών, τουλάχιστον, και δεν θα χαρακτήριζε, με τρόπο απαξιωτικό τα λεγόμενα τού κ. Ιαβέρη.
Όμως αντί να περιμένει άλλα σχόλια για την... ανάρτηση και τού υπολοίπου τών παρατηρήσεών του, γιατί δεν προχώρησε χωρίς αυτά; Θα ήταν πιο εποικοδομητικό.
Μια γνώμη αποδεκτή ή όχι δεν δημιουργεί θολούρα και ερωτηματικά. Τέλος γιατί υπογράφει... ΑΝΩΝΥΜΟΣ; Μήπως έχει καμιά σχολή οδηγών ή εργάζεται στο Υπουργείο Μεταφορών και φοβάται μήπως χάσει τους πελάτες του ή τη θέση του;
Σε καμία περίπτωση,φίλε μου,δεν αμφισβητώ τα λεγόμενα του κ.Ιαβέρη και ούτε τα χαρακτηρίζω με τρόπο απαξιωτικό.Αντιθέτως,είμαι 17 και τον έχω ως πρότυπο.Παρακολουθώ τις ομιλίες του και έχω παρατηρήσει να αποκαλει τους οδηγούς βλάκες και και και,που παίρνουν τη σκοτώστρα τους κι όποιον πάρει ο χάρος ή τη μητέρα που κάνει αερόσακο το παιδί της και και και...
Συμφωνώ απολύτως με τις απόψεις του κι απλά ανάρτησα το προηγούμενο σχόλιο,μήπως και ακουστώ,μήπως και λάβει κάποιο μήνυμα η κοινωνία και μεταβληθούν ορισμένα πράγματα.Αύριο,μεθαύριο θα βγω κι εγώ εκεί έξω,θα πάρω κι εγώ το δίπλωμά μου και μετά.τί; Θα περιμένω πότε θα πεθάνω από κάποιον δήθεν οδηγό που έλαβε το δίπλωμα του από κάποιον δήθεν δάσκαλο;Πραγματικά δεν καταλαβαίνω από που πιάστηκες και έκανες για μένα αυτό το σχόλιο.Όπως και να'χει θα περιμένω να σ'ακούσω
ΜΑΚΑΡΙ ΚΥΡΙΕ ΙΑΒΕΡΗ ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ ΣΧΟΛΕΣΑΣΦΑΛΟΥΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ.ΜΕΝΩ ΚΟΖΑΝΗ ΚΑΙ ΩΣ ΝΕΑ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΑΓΧΩΜΕΝΗ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.ΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΣΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΔΕ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΚ ΜΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΖΟΥΣ.Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΟΔΗΓΩΝ.ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ:ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΑ ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΛΛΕΙΑ ΜΑ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΗ.
Μόλις χθες πληροφορήθηκα ότι η διαρκής επιτροπή αναθεώρησης του Κ.Ο.Κ. προ-σανατολίζεται στην αύξηση ορισμένων προστίμων.
Κατά τη γνώμη μου η αρμόδια για την τροποποίηση του Κ.Ο.Κ. επιτροπή, πριν προ-βεί σε οποιαδήποτε μετατροπή του, θα έπρεπε να εξετάσει ποιες διατάξεις χρήζουν τροπο-ποίησης και να το αιτιολογήσει επαρκώς. Καταρχήν έχει ελεγχθεί αν ο λόγος που οι οδηγοί εξακολουθούν να προβαίνουν σε επικίνδυνες παραβάσεις ή παραβάσεις που επιτείνουν τις επιπτώσεις ενός τροχαίου ατυχήματος είναι ότι το πρόστιμο είναι σχετικά μικρό με αποτέ-λεσμα αυτό να μην είναι αποτρεπτικό; Για παράδειγμα το πρόστιμο των 700 ευρώ για πα-ραβίαση του κόκκινου σηματοδότη ή των 350 ευρώ και παράλληλης αφαίρεσης της άδειας οδήγησης για την υπερβολική ταχύτητα και την μη χρήση ζώνης ασφαλείας είναι τέτοιο που δεν αποτρέπει τους οδηγούς να τις διαπράξουν; Δηλαδή τους φαίνεται μικρό το ποσό αυτό και επουσιώδης η αφαίρεση της άδειας οδήγησής τους και δε τους ενοχλεί η βεβαίω-ση της παράβασης; Φυσικά και όχι! Μήπως θα έπρεπε πρώτα να δούμε αν εφαρμόζεται και σε ποιον βαθμό ο υφιστάμενος Κ.Ο.Κ.; Σε όποια επαρχιακή πόλη και να βρεθεί κα-νείς θα πρέπει να είναι τυχερός για να δει μοτοσικλετιστή που να φοράει κράνος ενώ στο επαρχιακό οδικό δίκτυο λίγοι είναι οι οδηγοί και επιβάτες οχημάτων που χρησιμοποιούν ζώνες ασφαλείας αν και πολλά θανατηφόρα ατυχήματα συμβαίνουν σ’αυτό. Το φαινόμενο αυτό νομίζω ότι παρατηρείται επειδή δεν βεβαιώνονται οι σχετικές παραβάσεις από την α-στυνομία. Μήπως το ερώτημα λοιπόν είναι γιατί η αστυνομία δε βεβαιώνει, στο βαθμό του-λάχιστο που θα έπρεπε, τις θεωρούμενες επικίνδυνες παραβάσεις; Αν δεχθούμε ότι κά-ποιοι από τους λόγους του ελλειμματικού αστυνομικού ελέγχου είναι ότι όπως όλος ο δη-μόσιος τομέας έτσι και η αστυνομία υπολειτουργεί και ότι οι αστυνομικοί κυρίως λόγω ε-ντοπιότητας, φόβου αλλά και λανθασμένης νοοτροπίας (των ιδίων και της κοινωνίας) θέ-τουν τις δημόσιες σχέσεις πάνω από το υπηρεσιακό τους καθήκον και την κοινωνική τους ευθύνη, μήπως άλλος ένας λόγος είναι και το ύψος των προστίμων; Για πόσου από εμάς θα ήταν εύκολο, συνεκτιμώντας την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, τα όσα προανέφερα και την όλη οικονομική δυσπραγία των ημερών, να επιβάλλει πρόστιμα της τάξεως των 700 και 350 ευρώ στους οδηγούς μιας χώρας που έμαθαν ως πολίτες αυτής να μη τηρούν τη νομοθεσία, να μην πληρώνουν και να μη δέχονται πρόστιμα για παραβάσεις διατάξεων που βλάπτουν άμεσα όλο το κοινωνικό σύνολο πόσο μάλλον, όπως σε πρώτη ανάγνωση αντιλαμβάνεται ο πολίτης, για παραβάσεις που πιθανόν να έχουν δυσμενείς επιπτώσεις πρώτα για τον ίδιο και τέλος έχοντας στο μυαλό του ότι πρόκειται για ένα εισπρακτικό μέτρο που αν θέλει ο τροχονόμος μπορεί να το μετατρέψει σε μια απλή σύσταση (όπως άλλωστε και συνηθίζεται) χωρίς να τον ελέγξει κανείς. Μήπως αν μειώναμε και όχι αυξάναμε τα πρόστιμα του Κ.Ο.Κ. σε βαθμό που να μπορεί να τα αντέξει ο πολίτης και δίνοντας του την αίσθηση ότι δεν πρό-κειται μόνο για ένα εισπρακτικό μέτρο θα έπρεπε θα είχαμε άρει έναν από τους σοβαρούς λόγους που δεν βεβαιώνονται στο βαθμό που θα έπρεπε οι επικίνδυνες παραβάσεις από τους αστυνομικούς.
Πέραν από την επικοινωνιακή φούσκα της αύξησης των προστίμων και η οποία θα διαρκέσει μία ημέρα ή μια εβδομάδα και θα χαρίσει λίγο τηλεοπτικό χρόνο σε όποιον α-νακοινώσει την «αυστηροποίηση» του Κ.Ο.Κ. θα έπρεπε να μελετήσουμε και τις επί της ουσίας επιπτώσεις που θα έχουν αυτές. Για τους λόγους που προανέφερα έχω την γνώμη ότι η ενδεχόμενη αύξηση των προστίμων του Κ.Ο.Κ. έστω και μόνο στις επικίνδυνες παραβά-σεις, εκτός του ότι είναι εντελώς εκτός σημερινής ελληνικής πραγματικότητας, πάσχει επαρκούς και εμπεριστατωμένης αιτιολογίας ενώ τέλος μόνο αρνητικές επιπτώσεις θα έχει καθώς θα μειωθεί ο αριθμός των παραβάσεων που βεβαιώνει η αστυνομία και κατά συνέ-πεια θα αυξηθούν οι παραβάσεις που διαπράττουν οι οδηγοί διότι ο Κ.Ο.Κ. θα έχει καταρ-γηθεί στην πράξη ακόμη περισσότερο από ότι σήμερα.
Δημοσίευση σχολίου